ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L730

یک دستگاه جمع و جور با ظرفیت ۷ کیلوگرم است که به مجموعه ای از ویژگی های کاربردی و پیشرفته مجهز شده تا به یک انتخاب هوشمندانه و قابل اتکا برای خانواده های ایرانی تبدیل شود.

ماشین لباسشویی جی پلاس 7 کیلویی مدل GWM-L730، انتخابی اقتصادی و مقرون به صرفه برای تمامی خانواده ها

موتوری که در این ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار گرفته از تکنولوژی Direct Drive Inverter بهره می برد. در این نوع موتور ها از تسمه خبری نیست و همین باعث می شود که راندمان کاری موتور بالا رفته و صدای ماشین لباسشویی و لرزش آن کاهش پیدا کند. همچنین به دلیل کاهش اتلاف انرژی، مصرف برق نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا میکند. به گونه ای که ماشین لباسشویی جی پلاس 7 کیلویی مدل GWM-L730 قادر به دریافت برچسب انرژی A+++ شده است.

برای این ماشین لباسشویی ۱۴ برنامه شستشو در نظر گرفته شده است که هر یک از آنها برای شستشوی نوع خاصی از لباس ها در دما و زمان متفاوت هستند. علاوه بر این، ۶ برنامه کمکی نیز وجود دارد که می توان در کنار برنامه های شستشوی اصلی، برای گرفتن نتیجه بهتر، مورد استفاده قرار داد. از جمله برنامه های خاص این ماشین لباسشویی می توان به برنامه شستشوی لباس کودک و برنامه شستشوی لباس های ظریف اشاره کرد.

موتور ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L730 قابلیت چرخش تا ۱۲۰۰ دور در دقیقه را دارد. لباس ها پس از شستشو با این شدت گردش، خشک شده و رطوبت آن ها به صورت کامل گرفته می شود. این دستگاه دارای حالت شستشوی ضد چروک است و قادر است در حین شستشو چروک لباس ها را برطرف کند. همچنین امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو نیز وجود دارد.

ماشین لباسشویی جی پلاس 7 کیلویی مدل GWM-L730 یک محصول جمع و جور با ظرفیتی مناسب است که قیمتی مقرون به صرفه داشته و قادر به پاسخگویی کامل به نیاز های معمولی یک خانواده است.

دیدگاهتان را بنویسید