ساید بای ساید جی پلاس 28 فوت مدل GSS-J705

یک ساید با کیفیت فوق بالا از یک کمپانی ایرانی می باشد که با ظرفیت 623 لیتر مناسب برای خانواده های پر جمعیت می باشد. روی درب یخچال این محصول یک آبسردکن و یا آبریز وجود دارد که ظرفیت آن نیز 386 لیتر می باشد. بخش فریزر این محصول نیز دارای ظرفیت 235 لیتر می باشد که هر دو بخش دارای فناوری بدون برفک و یا NO FROST میباشند که این تکنولوژی شما را از شر برفکهای مزاحمی که مواد غذایی شما را فاسد میکنند، خلاص میکند.  یکی از بهترین ساید بای ساید های داخلی می باشد.

کمپرسور اینورتر این محصول تا زمانی که محیط داخل یخچال کاملا خنک شود کار میکند و به محض رسیدن به دمای مورد نظر برای مصرف کمتر انرژی تا زمان مورد نیاز، خاموش میشود. این کمپرسور دارای 5 سال گارانتی از سوی شرکت گلدیران میباشد. کابین داخلی این محصول دارای سیستم بوزدایی است تا محیط داخلی آن بوی غذاهای موجود را از به خود نگیرید.

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-J705

بخش یخچال این محصول دارای لاستیک ضد باکتری دور درب Bioshield، سیستم سرد کننده سریع، سیستم گردش هوای چندگانه هوای تازه جهت یکنواختی دما Fresh Air Flow، سرمایش سریع در یخچال با فناوریهای Super Cooling / Super Freezing، عملکرد هوشمند تنظیم بهینه دما در یخچال Intelligent، محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی، سامانه گردش هوای سه بعدی و دارای دستگیره پاکتی است.

همچنین بخش فریزر نیز دارای سرمایش سریع در فریزر با فناوری های Super Cooling / Super Freezing، سیستم بو زدایی داخلی، لاستیک ضد باکتری دور درب Bioshield، سیستم انجماد سریع، سیستم گردش هوای چندگانه هوای تازه جهت یکنواختی دما Fresh Air Flow، عملکرد هوشمند تنظیم بهینه دما در فریزر Intelligent، سامانه گردش هوای سه بعدی و یخ‌ساز دستی (غیر اتوماتیک) است.

برای خ 28 فوت مدل GSS-J705 میتوانید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نفیس 24 اقدام کنید تا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید و در صورت سکونت در تهران، آن را به صورت رایگان تحویل بگیرید و هزینه ارسال را مهمان ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید