تلویزیون دوو

اگر در سالن خود فضای کافی برای تلویزیون های بزرگ ندارید این مدل از برند دوو که 43 اینچ می باشد، کاملا مناسب دکوراسیون شماست. این محصول از ظریف ترین و خوش ساخت ترین تلویزیون های دوو با صفحه نمایش تخت و اندازه 43 اینچی می باشد که طراحی آن کاملا مناسب دکوراسیون های ایرانی می باشد. با توان بلندگویی 20 W  ( وات ) برای سیستم صوتی، مناسب سالن پذیرایی های کوچک شما می باشد. اما این مدل تلویزیون از برند دوو غیر هوشمند بوده است که مناسب افرادی می باشد که از هوشمند بودن تلویزیون های خود استفاده نمی کنند. همچنین این امر باعث پایین آمدن قیمت خرید این محصول نیز شده است.

فراموش نکنید که 43 اینج مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی با فناوری DVB-T2 می باشد که با استفاده از این قابلیت شما می توانید هر 26 شبکه تلویزیونی داخلی را تماشا کنید.

تجربه  کفیت FULL HD

کیفیت های فول اچ دی کوچکترین جزئیات را نیز به راحتی برایتان به نمایش گذاشته و کیفیت تصویر را تا حد امکان بالا می برد. در کیفیت فول اچ دی حداکثر ۱۹۲۰ پیکسل به صورت افقی و ۱۰۸۰ پیکسل به صورت عمودی قابل مشاهده است. معمولا به کیفیت های فول اچ دی فرمت ۱۰۸۰ نیز می گویند؛ به این دلیل که حداکثر پیکسل های تصویر در حالت عمودی را نشان می دهد. البته این نکته را هم فراموش نکنید که برای استفاده از کیفیت full HD حتما باید از کابل HDMI استفاده کنید، چرا که اگر از این کابل استفاده نکنید Full HD معنایی نخواهد داشت. تلویزیون دوو FULL HD مدل DLE-43H1800B نیز دارای کیفیت FULL HD می باشد.

پورت HDMI موجود در این تلویزیون این امکان را به شما می دهد تا پخش کننده های صوتی تصویری ای که مجهز به HDMI می باشند را به تلویزیون 43 اینچ دوو خود متصل کنید. این محصول بدون فریم می باشد.

قابلیت ضبط روی USB

یکی از راه های کسب اطلاعات و سرگرمی در عصر جدید، تلویزیون می باشد. همچنین با توجه به این که تمامی برنامه های آن به صورت Live و زنده می باشد و شاید امکان تماشای باز پخش برنامه های تلویزیون برایتان مقدور نباشد؛ تلویزیون دوو FULL HD مدل DLE-43H1800B قابلیتی برای مشتریان خود برای رفع این موضوع در دسترس قرار داده است. این راه حل مناسب، امکان ضبط برنامه های در حال پخش با استفاده از هارد دیسک اکسترنال و یا فلش مموری می باشد که در اختیارتان قرار می دهد. می توانید بعدا سر فرصت و با آرامش در منزلتان، برنامه مورد علاقه و ضبط شده خود را تماشا کنید.

لازم به ذکر است این محصول دارای فناوری فیلتر نو آبی یا به اصطلاح محافظ چشم است. Bluelight Filter با تنظیم کردن رنگ صفحه نمایش، میزان نور آبی را به کمترین حد خود می رساند تا پس از تماشای طولانی برنامه های تلویزیونی بتوانید خواب راحت تری داشته باشید. ماشین زمان نیز در تلویزیون دوو 43 اینچ FULL HD مدل DLE-43H1800B به کار برده شده برای زمانی که برنامه مورد علاقه تان با زمان پخش فوتبال یکی ست و یا دو برنامه مورد علاقه تان از دو شبکه متفاوت در حال پخش می باشد. این فناوری با ضبط برنامه شما روی حافظه به شما این امکان را می دهد تا سر فرصت آن را تماشا کنید.

 

درباره دوو

کمپانی صنعتی دوو در سال 1967 میلادی در شهر سئول کره جنوبی توسط کیم وو چونگ افتتاح شد که نام آن بر گرفته از دو کلمه DAE که در زبان کره ایی به معنی عالی بوده و WOO از بخشی از نام بنیان گذار این شرکت برگرفته شده است. تا پیش از سال 1997 آسیا در اوج بحران های مالی به سر می برد، DAEWOO در دسته دومین برند های برتر در کره قرار داشت. این برند دارای 20 زیر مجموعه بوده که هم اکنون برخی از آن ها به طور مستقل و برندی مجزا در حال فعالیت می باشند. از محصولات با کیفیت تولید شده توسط این برند می توانیم به تلویزیون دوو FULL HD مدل DLE-43H1800B اشاره کنیم که با سایز 43 اینچی خود مناسب برای تمامی فضا ها می باشد.

خرید تلویزیون تلویزیون دوو FULL HD مدل DLE-43H1800B

 توانست با خدمات رسانی سریع و ارائه تنوع بالایی از کالا در مدت زمان بسیار کوتاه، جایگاه ویژه ای در میان خریداران در زمینه فروش اینترنتی به دست آورد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نفیس ۲۴ در راستای سهولت در امر خرید های اینترنتی برای تمامی خریداران عزیز و کاهش سفرهای درون شهری و حتی بیرون شهری و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر شروع به فعالیت کرده است که محصولات خریداری شده را به تمام نقاط ایران ارسال می کند. با خرید تلویزیون دوو FULL HD مدل DLE-43H1800B از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نفیس 24، این محصول را بدون هزینه ارسال درب منزل، تحویل بگیرید. لازم به ذکر است این امر در صورتی شامل حال شما می شود که در تهران ساکن باشید. همچنین ساکنین تهران می توانند از امکان پرداخت درب منزل بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید